ANDI BERNADEE BERPINDAH, SERTAI KE KELUARGA UNIVERSAL MUSIC MALAYSIA

 

Sejak memasuki dunia muzik tempatan, bintang dari Sabah, Andi Bernadee, telah berjaya meninggalkan kesan dan mencipta impaknya yang tersendiri. Menjadi pelopor dalam genre muzik ‘Reggaeton’ tempatan, Andi telah menghasilkan beberapa hit dalam genre ini, sehingga namanya menjadi terkenal di Malaysia.

Kini, bintang ini dengan bangganya mengumumkan bahawa dirinya baru sahaja menandatangani kontrak secara rasmi dengan label muzik terkenal dunia, Universal Music Malaysia, dalam usaha untuk meluaskan jangkauan muzik dan kerjayanya.



Seperti semua penghibur yang bercita-cita tinggi, Andi mempunyai impian sendiri setelah menyertai label antarabangsa yang lebih besar.

“Sebagai seorang artis, saya semestinya ingin berkembang dan sebagai penyanyi, saya merancang untuk menghasilkan album serta beberapa pertunjukan khas yang akan menyusul,” kata Andi tentang langkah seterusnya setelah menandatangani kontrak dengan Universal Music Malaysia.


Apabila ditanya tentang harapannya untuk waktu yang akan datang, Andi yang sentiasa positif dan tegas dalam pendiriannya, tidak segan untuk menyatakan niatnya dalam bidang muzik.

“Saya harap saya akan tetap kekal dalam zon saya, dan lebih banyak lagu reggaeton akan dihasilkan sesuai dengan gaya muzik dan genre saya,” kata Andi yang tidak mahu lagi menoleh ke belakang.

Andi yang juga seorang pelakon berbakat berbangga menjadi sebahagian daripada keluarga Universal Music Malaysia dan akan mengumumkan lebih banyak berita menarik dalam masa terdekat.



Catat Ulasan

0 Ulasan